geordanna-cordero-5NE6mX0WVfQ-unsplash.jpg

Sy og Strikketreff

I Drammen Sanitetsforening er vi opptatt av at alle være aktiviteter og prosjekter skal være bærekraftig. For oss betyr dette å inkoprerere gjenbruk og redesign i mange av våre aktiviteter og oppfordre medlemmer, frivillige og deltagere til det samme.

sy og strikketreff er de mest kreative aktivitetene vi har

annenhver uke torsdag, vi inviterer også kurs og foredragsholdere. En gang i året arrangerer vi strikkefestival.

Ta en tur innom og utforsk din kreativ side med oss!

Bærekraft

Klovergruppe_1_red.png
strikkee.jpg

Strikketreff

Tredje torsdag i måneden møtes vi fra kl 18.00 for å strikke og ha det sosialt sammen. Her treffes man både på tvers av generasjoner og strikkeferdigheter. Har du lyst til å lære å strikke får du hjelp her. Vi har også en dugnad for fødeavdleingen til Drammen sykehus.

Strikkefestival-helse i hver maske

Velkommen til en hel formiddag med gamle og nye bekjentskaper, tid til å senke skuldrene og strikke i hyggelig selskap.Det blir byttebod, slik at man kan ta med strikkeutstyr eller garn du ikke lenger bruker og bytt det i noe annet, slik at noen andre får bruk for det til et eget prosjekt. Arrangementet er helt gratis, men du må melde deg på da det er begrenset med plasser.

416702959_402748815414401_406755577048704619_n.jpg
391619049_360720229617260_3481808763552433279_n.jpg