Kvinnen i balanse - en livsstilshelg

I anledning vårt 125-års jubileum har vi den gleden å tilby våre medlemmer en livsstilshelg i samarbeid med yogalærer Vilde Victoria Lassem 20-21 november på Villa Fredrikke

Vi inviterer deg til en gratis livsstilhelg hvor vi har fokus på kvinnen i balanse. Du vil ved hjelp av pust, yoga og avspenning kunne føle på mer av den indre balansen og en riktig styrke ved siden av økt energi og glede. I tillegg til er det lagt til spennende temaer som vil inspirere og hjelpe deg, som den kvinnen du er og i moderne tid.

Det kreves ingen forkunnskaper om yoga for å delta, det eneste du behøver å ta med er en yogamatte og et tynt teppe

Dette er et tilbud eksklusivt for medlemmer av Drammen sanitetsforening

Les mer om Vilde: www.vildelassem.no

Dato: 20-21.november

Tid: 10.00-16.00

Påmelding: https://forms.gle/qMHyqZEsiM7e5a7g6 og vi bekrefter tilbake med plass, men det er begrenset med plasser, så meld deg på NÅ!