INVITASJON TIL Å ARRANGERE NABOLAGSLOPPIS

Oppdatert: 5. mar.

Drammen sanitetsforening oppfordrer borettslag, sameier og andre nabolag  til å arrangere Nabolagsloppis lørdag 25.mai, fra kl 12.00-15.00

Bytt de gamle skattene du ikke bruker lenger og få nye favoritter i retur - samtidig som du sparer miljøet!

Nabolagsloppis er noe alle kan ha der de bor, og bidrar til at tingene brukes lenger og reduserer nykjøp.

Ønsker du å arrangere et Nabolagsloppis er oppskriften svært enkel: Få folk i nabolaget til å finne frem ting og tang, og kom sammen ute hvor dere låner bort, leier ut, gir bort, selger eller bytter brukte gjenstander som kan få et forlenget liv eller økt bruk hos noen andre.

"Nabolagsloppis er både et enkelt miljøtiltak, en fin møteplass og et godt alternativ til shopping", sier arrangørene

Ønsker dere å delta på Nabolagsloppis kan dere registrere dere på denne linken: https://forms.gle/bjvwezMGkErQ4NPn7

I forkant av arrangement vil dere får levert ut en loppispakke med trykte flyers/postere dere kan henge opp i nabolaget/oppganger etc i tillegg vil dere få med kaffe, saft, vaffelmix og syltetøy dere kan bruke denne dagen.

Vi vil også ha en fotokonkurranse fra deres nabolagsloppis hvor vi trekker ut vinnere av gavekort til Hageland