Sommerhilsen

Pridemåneden juni er gått over i juli og sommerferien nærmer seg med stormskritt. På vegne av Mariama, Siri og meg selv ønsker vi dere alle en flott sommer. Vi gleder oss til spennende tider til høsten med Generasjonsfestival, 125-årsjubileum, spennende temamøter og ikke minst alle aktivitetene hvor vi kan samle folk på Villa Nora og Villa Fredrikke. Vi skal både i gang med tidligere aktiviteter og noen nye aktiviteter. Følg oss både her og på våre FB-sider Vi har behov for mange frivillige fremover og har flere annonser ute på www.frivillig.no - her søker vi etter frivillige til både seniorturer, bærekraftprosjekter for ungdom og podcastprodusenter Ta gjerne kontakt med oss på bente@drammensanitetsforening.no eller telefon 48285702

Tusen takk til alle som har bidratt med sin tid som frivillig - dere er verdens beste!!!! Også en stor takk til alle øvrige medlemmer og samarbeidspartnere Vi ønsker dere en riktig god sommer

Varm sommerhilsen fra

Bente, Mariama og Siri