Våre hus og lansering av Brotherhood

Vi har nå to hus tett i tett i Amtmand Bangsgate 1 og 1a, og det åpner opp for nye muligheter!

I vårt gamle hus er det fortsatt Villa Fredrikke som er på dagtid, dette er et aktivitetstilbud for

hjemmeboende i tidlig dement fase. Vi er veldig glade for at de fyller huset med liv på dagtid.

Våre temamøter vil fortsatt være på Villa Fredrikke, det samme vil Sisterhood være.

Nytt i høst blir en pilot med Brotherhood – et konsept for tenåringsgutter som ligner på Sisterhood, men for gutta. Disse vil ha tilhold i vårt nye hus.

Vi har masse spennende aktiviteter og prosjekter fremover og er veldig glade for at vi har mulighet til å kunne bruke begge husene til dette. Det gir oss som forening mange muligheter til å imøtekomme lokale behov og vokse videre som en aktuell forening som jobber for å bedre kvinner og barns muligheter.

Sisterhood-rommet og vårt nye hus - Villa Nora.