Sisterhood ferieaktiviteter

Drammen Sanitetsforening har flere tilbud for barn og ungdom i ferien, der læring, mestring og å bygge et sosialt nettverk er i fokus.

Gjennom Sistercamp og Sisterhood gaming tilbyr vi en morsom, lærerikt og sosial uke for alle jenter fra 12-18 år. Sistercamp er sommerferien tilbudet vårt og Sisterhood gaming er høstferie tilbudet vårt, begge aktivitetene varer i en hel uke. Vi tilbyr mat og drikke og alle aktivitetene er gratis.

I%20shot%20this%20picture%20in%20a%20bre

Sistercamp

Sistercamp er et samarbeidsprosjekt mellom Drammen Sanitetsforening og Forandringshuset. Vi tilbyr Sistercamp siste uken i juni. Dette er et tilbud for alle jenter i Drammen, fra 12-23 år. Vi gjør forskjellige aktiviteter sammen fra mandag-fredag. Vi har et fokus på at alle skal ha det gøy, bygge et sosialt nettverk med andre ungdommer i byen. Aktivitetene varierer fra rebus, maling, perling, klesbytte og mm.

409993908_391517706537512_7728265178277730524_n_edited.jpg
248275191_403386278116761_8406743226526856829_n.jpg

Sisterhood Gaming

Sisterhod gaming er et aktivitetstilbud i høstferien(uke 40) fra mandag-fredag på Drammen Ballklubb. Vi inviterer alle spill og gaming interesserte jenter til en spennende, lærerik og morsom uke. Sisterhood gaming er et samarbeid mellom Drammen Sanitetsforening, DBK E-sport og E-sport Alliansen. Det er ingen krav til tidligere erfaring og det er heller ikke nødvendig å ta med seg utstyr. I tillegg til å spille, har vi også Sisterhood aktiviteter som bygger seg rundt "teambuilding", respekt og toleranse.

bakgrunn.jpg

Sistercamp er siste uken i Juni, fra mandag-fredag. Det er både meldingsplikt og møteplikt.

Ice-Texture_edited_edited.jpg

Sisterhood Gaming er i høsttferien(uke 40) Det er både meldeplikt og møteplikt.

bakgrunn.jpg
Sisterhood og United Sisters
​

Sisterhood er en lukket jentegruppe, Sister night er et åpent møteplass for alle jenter i Drammen fra 12 år.

Image by Renáta-Adrienn
Sjekk kalenderen vår

Hva, hvor og når - svaret på det finner du her.

Bærbar datamaskin og telefon

Spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt med oss!