Boklansering 2.mai kl 19.30: Ungdomshjernen - vill og visjonær

Oppdatert: 8. apr. 2022

Marte Roa Syvertsen gav i 2021 ut boken Menneskehjernen - farlig og fantastisk. Nå gir hun ut en ny bok, denne gangen om ungdomshjernen.

Ungdomshjernen gjør det enklere å forstå hvordan det er å være ungdom. Nyttig og oppklarende for alle som har en ungdom i huset, eller som på en eller annen måte jobber med ungdommer. Jeanette Koht, nevrolog og nestleder i Hjernerådet vil samtale med Marte om Ungdomshjernen. I tillegg har vi vært så heldige at det vil bli kulturelt innslag ved elever fra Drammen Kulturskole.

Vi gleder oss enormt, det er ikke rent lite stas å kunne få lov til å arrangere og invitere til denne boklanseringen sammen med Bonnier Forlag. Marte er en av forfatterne som har ofte er innom skrivestua på Villa Nora.

Boklanseringen vil være på Drammen kino og her vil det også være anledning til å kjøpe både Ungdomshjernen og selvsagt Menneskehjernen.

Det er begrenset med plasser og vi ber derfor om at du registrerer deg her om du vil sikre deg plass: https://forms.gle/1hoghm1VFKN8tQP78

Boklanseringen er i mai og tradisjon tro har vi også salg av maiblomsten. Inntektene fra dette salget går til vårt arbeid for å bedre barn og unges oppvekstsvilkår lokalt i Drammen. Det vil også være mulig å kjøpe med maiblomst